onsdag 22 mars 2017

En dag i taget

Jag är så otroligt trött just nu, så jag får inte till några vettiga inlägg här. Det är en del som snurrar i mitt huvud och jag får lite svårt att tänka. Men rätt vad det är så är jag igång igen 😊 Svackorna brukar inte bli så långvariga när det händer nya saker att fokusera på mest hela tiden. Det går ju mot ljusare tider iallafall, och jag har haft lite tid över för min nya kamera, vilket ger massa energi. En vacker dag ska jag läsa instruktionsboken och lära mig lite inställningar också.


Sandra mår, efter omständigheterna bra. Igår var hon sugen på både bänkjobb och skapande, så vi passade på. Jag hade ju förberett båda delarna till lämpligt tillfälle, så det var bara att köra så länge lusten infann sig.


Äntligen blev det fiskar av pom-poms, som jag förberedde för länge sen

Ha det fint!

.